משרד עורכי דין
שמואל אבן

כתובת המשרד:

מנחם בגין 156', תל אביב

דוא"ל

info@sevenlaw.co.il

ליווי שוטף – ריטיינר

עו"ד שמואל אבן הוא עו"ד כלכלן, בעל תואר ראשון בכלכה ותואר שני במנהל עסקים ומשמש כעו"ד ריטיינר לחברות ונותן שירותי ייצוג שוטף לכל צרכי החברה.

עו"ד שמואל אבן, בעל ניסיון רב בליווי עסקים בכל תחומי הפעילות: הסכמי העסקה של עובדים, הסכמי התקשרות עם לקוחות ו/או ספקים, הסכמי השקעה, הסכמי מקרקעין, ייעוץ בנושא חשיפה לתובענות יצוגיות, ייצוג משפטי בתביעות מסחריות, תכנית אופציות לעובדים, הקמת חברות חדשות, עריכת הסכמי מייסדים ותקנונים, ייצוג בבתי דין לעבודה ובכלל בכל נושא משפטי של החברה או אישי של בעלי החברה.

במציאות העכשווית, חברה נזקקת לשרותים משפטיים באופן יומיומי, אם זה לאישורים רגולטוריים שוטפים, חתימות על תצהירים ואישורים למיניהם ועריכת הסכמי התקשרות / הסכמי השקעה או הסכמים בכלל ואם זה לדברים מורכבים יותר כגון ייצוג בהליכים משפטיים, הן בתביעות עובדים או בסכסוכים מסחריים שונים.

מדוע להתקשר עם עו"ד בהסכם ריטיינר?

עו"ד ריטיינר הוא עו"ד שמכיר את החברה ואת בעלי המניות שלה, את צרכיהם ואת החשיפות שלהם.

עו"ד ריטיינר צריך שיבין בתחומי משפט רבים ומגוונים כגון: דיני תאגידים, מקרקעין, חוזים, מיסים, דיני עבודה, רגולציה וחשיפות לתובענות יצוגיות ולעיתים אפילו בדיני משפחה.

היתרון הבולט ביותר של הקמת הסכם ריטיינר עם עורך דין הוא הנוחות והזמינות של ייעוץ משפטי מיידי אשר מכיר את החברה ואת בעלי מניותיה ומסוגל לספק פתרונות הולמים.

דילוג לתוכן